Každý pátek nové zboží! Doprodej posledních kusů kolekcí skleněných ozdob Glassor.

Vrácení zboží

Vrácení zboží

Objednané zboží nám můžete vrátit do 14 dnů od převzetí, v neporušených a nepoškozených původních obalech bez udání důvodu.
• Balík důkladně zabalte a přiložte průvodní dopis nebo fakturu, kde uvedete Vaše rozhodnutí o odstoupení od smlouvy v zákonné lhůtě.
• Připište číslo účtu, kam Vám můžeme zaplacenou částku zaslat zpět.
Poštovné v případě vrácení zboží zpět neproplácíme, zásilku posíláte zpět na vlastní náklady.

Zasílací adresa: Glassor Decorations, s.r.o., Andělohorská 419, 463 31 Chrastava

Odstoupit od smlouvy není možné v případě, že se jedná o zboží, které bylo vyrobeno či upraveno podle specifického zadání spotřebitele - tedy veškeré skleněné ozdoby se jmény či věnováním.

 

Reklamace

Není s Vaší zásilkou něco v pořádku? Napište nám na info@decor-by-glassor.cz a postupujte následovně:

• Zboží je rozbité nebo poškozené: společně s číslem objednávky nebo faktury uveďte kód produktu, který k Vám doputoval rozbitý nebo poškozený. Nezapomeňte ke zprávě přiložit fotografii, kde bude poškození viditelné. Pro urychlení reklamačního procesu nám můžete už v tuto chvíli napsat, zda si budete přát zdarma zaslat nové zboží (a na jakou adresu), nebo vrátit peníze na účet (připište číslo Vašeho účtu).

• Záměna zboží: pokud došlo k záměně zboží, zašlete nám společně s číslem objednávky nebo faktury fotografii zboží, které jste nedopatřením obdrželi a uveďte kód produktu, který jste naopak v balíku nenalezli. Pro urychlení procesu nám napište, na jaké adrese může náš kurýr v následujících dnech provést výměnu. Zaměněné zboží pro něj zde mějte připravené v neoznačeném, dobře zabaleném balíku.

• Obsah a stav zásilky vždy zkontrolujte co nejdříve po převzetí od kurýra!
Dlouhá časová prodleva mezi převzetím zásilky a nahlášením reklamace může ovlivnit reklamační proces.
 Zásilky, které na první pohled jeví známky poškození od dopravce, nepřebírejte. 
Vyhnete se tak možnému zamítnutí reklamace z naší strany z důvodu zavinění škody přepravcem.

Na Vaši zprávu odpovíme během následujících pracovních dnů. Nemějte strach z uplynutí zákonné lhůty - ta totiž běží už od chvíle, kdy nám dorazí Váš reklamační e-mail.